HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

«Ֆլայ Արմենիա Էյրվեյզը» դեռ չի կարող երկինք բարձրանալ

Քաղավիացիայի կոմիտեն այսօր հայտնել է, որ «Ֆլայ Արմենիա Էյրվեյզ» ՍՊԸ-ն այդպես էլ չի ստացել օդանավ շահագործողի վկայական (ՕՇՎ): Սա նշանակում է, որ ընկերությունն առայժմ իրավունք չի ունենա օդանավեր շահագործել, այսինքն՝ ուղեւորափոխադրումներ իրականացնել: 

Անցյալ տարվա դեկտեմբերին ՔԱԿ նախագահ Տաթեւիկ Ռեւազյանն ԱԺ-ում հայտարարել էր, թե շուտով հայկական շուկա կարող է մտնել նոր ավիաընկերություն, որն արդեն գրանցվելու հայտ է ներկայացրել: Մենք էլ գրել էինք, որ խոսքն, ամենայն հավանականությամբ, հենց ՕՇՎ ստանալու մասին է: Եվ իսկապես, ինչպես տեղեկացրել է կոմիտեն իր ֆեյսբուքյան էջում, ՍՊԸ-ն 2019 թ. նոյեմբերի 25-ին վկայական ստանալու հայտ էր ներկայացրել: ՔԱԿ-ը հայտի փաստաթղթերն ուսումնասիրելուց հետո առկա թերությունների վերաբերյալ գրավոր ծանուցել է «Ֆլայ Արմենիա Էյրվեյզին», սակայն վերջինս չի վերացրել դրանք, ինչի հետեւանքով կոմիտեն որոշել է դադարեցնել հայտի հետագա ուսումնասիրությունը եւ ընկերությանն առաջարկել փաստաթղթերը պատրաստ լինելուն պես կրկին դիմել՝ վկայական ստանալու համար: 

Խորհրդարանում Տ. Ռեւազյանը, հղում անելով «Fly Armenia Airways»-ի ներկայացուցիչներին, հայտնել էր, թե նոր փոխադրողը պատրաստվում է չվերթներ իրականացնել 13 ուղղություններով, շաբաթական լինելու է 41 չվերթ, որոնցով կարող է տեղափոխվել 388 հազար ուղեւոր, միաժամանակ բացվելու է ավելի քան 200 աշխատատեղ:

Ինչպես արդեն գրել ենք, ՍՊԸ-ն հիմնադրվել է 2019-ի հոկտեմբերին: Սեփականատերերն են ՀՀ քաղաքացի Բելլա Գայամովան (55 %) եւ Լոնդոնում գրանցված «Lincoln Transport Ltd»-ն (45 %): Տնօրենն էլ Ավստրիայի բնակիչ Նորբերտ Վինկլերն է: Իր հերթին «Lincoln Transport Ltd»-ի տերը Գերմանիայի բնակիչ, Չեխիայի քաղաքացի Սիմոն (Սայմոն) Շպիցն է: 

«Fly Armenia Airways»-ը ՕՇՎ ստանալու դեպքում կդառնար նման վկայական ունեցող 8-րդ ընկերությունն այս պահին: Ներկայում ՕՇՎ ունեն «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ» ՍՊԸ-ն, ««Արմենիա Էյրվեյզ» ավիաընկերություն» ՓԲԸ-ն, «Ավիակոմպանիա Արմենիա» ՍՊԸ-ն, ««Մարս Ավիա» ավիաընկերություն» ՓԲԸ-ն, «Արմենիան Հելիքոփթերս» ՍՊԸ-ն, «Ատլանտիս Արմենիան Էյրլայնզ» ՍՊԸ-ն եւ «Սքայբոլ» ՍՊԸ-ն: Այս ընկերությունների մասին կարող եք կարդալ այստեղ:

Նշված 7-ից «Մարս Ավիան», որի գործունեության ոլորտը գլխավորապես բեռնափոխադրումներն են, իսկ գործունեության տարածաշրջանը՝ Աֆրիկան, ներկայում չի կարող օդանավ շահագործել այն պարզ պատճառով, որ ՔԱԿ-ն այս տարվա փետրվարի 1-ին կասեցրել է ընկերության ՕՇՎ-ի գործողությունը: ՓԲԸ-ին 3 ամիս (մինչեւ մայիս) ժամանակ է տրվել՝ հայտնաբերված թերությունները շտկելու համար: Ըստ կոմիտեի՝ ՀՀ օդանավերի ռեգիստրում «Մարս Ավիայի» անվամբ գրանցված է 3 ինքնաթիռ, որոնց գործունեության երկրներ են նշված Սոմալին, Կենտրոնաֆրիկյան Հանրապետությունը, Լեհաստանը: 

Այսպիսով՝ ներկա պահին ՀՀ-ում ՕՇՎ ունեցող 7 ավիաընկերությունից փաստացի գործում են 6-ը, որոնցից միայն «Արմենիա Էյրվեյզն» ու «Ավիակոմպանիա Արմենիան» են իրականացնում կանոնավոր չվերթներ, սակայն կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով նրանք էլ ժամանակավոր դադարեցրել են թռիչքները: 

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter