HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Տրդատ Մուշեղյան

Հյուսիս-Հարավի կառուցման համար Սյունիքի մի շարք տարածքների նկատմամբ հանրության գերակա շահ կճանաչվի

Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքի կառուցման շրջանակներում Մ 2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման միջպետական նշանակության ավտոճանապարհի մաս հանդիսացող Սիսիան-Քաջարան նոր հատվածի օտարման գոտու սահմաններում գտնվող տարածքների նկատմամբ հանրության գերակա շահ կճանաչվի։ 

Կառավարության որոշման նախագիծը տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը շրջանառության մեջ է դրել իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում։

Ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է իրականացնել 100 կմ/ժամ հաշվարկային արագությամբ շուրջ 60 կմ ընդհանուր երկարությամբ Սիսիան-Քաջարան նոր ճանապարհահատվածի կառուցումը, այդ թվում՝ 4,7 կմ ընդհանուր երկարությամբ կամուրջների և 12,5 կմ ընդհանուր երկարությամբ թունելների (ամենաերկարը` Բարգուշատի թունելն է, որի երկարությունը կկազմի շուրջ 8,6 կմ)։

Ինչպես նշված է նախագծի հիմնավորման մեջ, Սիսիան-Քաջարան ճանապարհահատվածի օտարման գոտու սահմաններում են գտնվում ՀՀ Սյունիքի մարզի 570 միավոր հողամաս և առանց վերջիններիս օտարման հնարավոր չէ ծրագրի իրագործումը:

Օտարվող սեփականության ձեռք բերող է հանդիսանալու Հայաստանի Հանրապետությունը, որի անունից հանդես է գալու «Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամը։ Սեփականության օտարման գործընթացն սկսելու վերջնաժամկետ է սահմանվել 2023 թվականի օգոստոսի 30-ը:

Որոշման նախագիծն օրինական ուժ կստանա միայն կառավարության հավանությանն արժանանալու դեպքում։

Հիշեցնենք, որ մեկ ամիս առաջ տարածքային կառավարման և ենթկառուցվածքների նախարարությունը մեկ այլ նախագիծ էր ներկայացրել, ըստ որի՝ առաջարկվում էր Սիսիան-Քաջարան ճանապարհահատվածի կառուցման նպատակով Սյունիքի մարզի մի շարք համայնքների 982 միավոր հողամասերի նկատմամբ հանրության գերակա շահ ճանաչել։

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter