HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

«Էյր Արմենիա»-ի այս ինքնաթիռը հայաստանցիներին կտանի Ռուսաստան

Այս պահին միակ ուղեւորատար հայկական ավիաընկերությունը՝ «Էյր Արմենիա»-ն արդեն ունի իր երկրորդ մարդատար օդանավը: Հիշեցնենք, որ հոկտեմբերի 27-ից Երեւան-Մոսկվա-Երեւան ուղղությամբ կանոնավոր չվերթներ է իրականացնում ընկերության «Boeing 737-500» տիպի ինքնաթիռը (հայաստանյան գրանցման համարը՝ EK-73797): «Հետքն» արդեն գրել է այդ ինքնաթիռի մասին: Իսկ նոր օդանավը «Airbus A320» տիպի է (գրանցման համարը՝ EK-32039):   

Առաջին օդանավի ներկայացման ժամանակ ընկերության համասեփականատեր Վահան Հարությունյանը նշել էր, որ դեպի Մոսկվա չվերթները նախատեսում են իրականացնել «Airbus»-ով, իսկ ՌԴ-ի հարավային ուղղությունները (Սոչի, Կրասնոդար, Ռոստով, Սամարա) կգործարկի «Boeing»-ը: Հիշեցնենք, որ ՀՀ քաղավիացիայի գլխավոր վարչությունը նշված ուղղություններով ու նաեւ դեպի Սանկտ Պետերբուրգ թռչելու լիցենզիա է տվել «Էյր Արմենիա»-ին այն բանից հետո, երբ մոնոպոլիստ «Արմավիա»-ն դուրս եկավ ոլորտից:

Իր հերթին ընկերության մյուս համասեփականատերը եւ գործադիր տնօրենը՝ Արսեն Ավետիսյանը, «Երկիրին» հայտնել է հետեւյալը. «Նոյեմբերի 15-ից օրական երկու անգամ կսկսենք շահագործել Երեւանից Մոսկվա, Սոչի, Կրասնոդար, Ռոստով, Սանկտ Պետերբուրգ, Սամարա ուղղություններով չվերթները, իսկ դեկտեմբեր 1-ից մի քանի նոր ուղղություներ կլինեն: Առայժմ միայն դեպի ՌԴ ենք չվերթներ իրականացնում: Հաջորդ քայլը՝ ամենայն հավանականությամբ, երրորդ օդանավը ձեռք բերելուց հետո կլինի դեպի Մերձավոր Արեւելք թռիչքներ իրականացնելը, իսկ եկող տարվա ամառային չվացուցակում արդեն կհայտնվեն դեպի եվրոպական քաղաքներ չվերթները: Ընդհանուր առմամբ` առայժմ ցանկանում ենք ձեռք բերել 5-6 օդանավ»: Ավետիսյանը նաեւ կարծիք է հայտնել, որ շուրջ 5 տարուց ընկերությունը կունենա մոտ 5 «Boeing 737» եւ նույնքան «Airbus A320»:     

Այժմ տեսնենք, թե ինչ ինքնաթիռ է այս նորը: Վահան Հարությունյանը տեղեկացրել էր, որ այն ձեռք են բերել 5-ամյա լիզինգային պայմանագրով: «Airbus A320-214» այս օդանավը (գործարանային համարը՝ 1439) «Airbus A320» ընտանիքի «Airbus A320-200» շարքից է: Այս շարքի ինքնաթիռների նստատեղերի թիվը 150-180 է, առավելագույն թռիչքային քաշը՝ 78 տ: Թռիչքի առավելագույն երկարությունը՝ 6100 կմ: «Airbus A320»-ները առաջին անգամ օդ են բարձրացել 1987-ին:

Կոնկրետ այս ինքնաթիռը, ըստ aerotransport.org կայքի, կառուցվել է 2001-ի փետրվարին, ներկայում 12 տարեկան է: Առաջին շահագործողը եղել է բելգիական «Sabena»-ն (OO-SNI), սակայն սեփականատերը սինգապուրյան «SALE» (հետագայում ստացել է «BOC Aviation» անունը) ընկերությունն էր: 2002-2005 թթ. լիզինգով շահագործել են պորտուգալական «Air Luxor» (CS-TQA), «LuzAir» եւ «Air One» ընկերությունները: 2005-2012 թթ. սինգապուրյան ընկերությունից ինքնաթիռը վարձակալել է «Չեխական ավիաուղիներ»-ը (OK-GEA): 2012-2013-ին էլ շահագործողը վրացական «FlyGeorgia»-ն էր (4L-FGC): Այս տարվա սեպտեմբերից ինքնաթիռը Նիդեռլանդներում էր ու գրանցված էր «AerCap» ընկերության հաշվեկշռում (OE-IBT): Այս ընթացքում, սակայն, այն չի շահագործվել եւ կայանված էր Վունսդրեխտ քաղաքում: Օդանավն արդեն ներկվել է «Էյր Արմենիա»-ի գույներով եւ շուտով կսպասարկի իր ուղեւորներին:      

Նոր ինքնաթիռն արդեն ժամանել է Երեւան: Թե ինչպես է «Զվարթնոցը» ընդունել EK-32039-ին, կարելի է դիտել այստեղ

Լուսանկարում՝ ինքնաթիռը՝ Նիդեռլանդներում (ընկերության ֆեյսբուքյան էջից)

Մեկնաբանություններ (7)

Eva
Armen, ete xndir uneq inchu cheq ardzaganqum tvjal iravichakum miak rational arajarkin, any e, kap hastatel ynkerutyan het yev lucel dzer xndiry. Ete dzer xndiry ayl hartutyan kam bnuyti , apa hamacancum commentner grelov cheq karoxana lucel.
Eva
Sevo, shat txamardkayin commentner eq grum, karevory Internet mtnelu mijocner der uneq kam el ete urishin eq nerkayacnum, bacahaytveq ev kstanaq dzez hasaneliq ashkhatavardzy. Es vstah em vor Arsen Avetisyany mer bolori chanachac amenashitak mardkancic e ev ete inch vor Ardaracvac boxoq uneq, na anpayman any kluci.
Arthur
Es shat urax em vor mer ekire noric uni ir aviaenkerutjune. Ete Armeni asace irok jisht liner, na hima ajstex kgrer ir tvjalnere. Isk Arsen Avetisyanin es chem chanachum, baic menak en vor na ajstex patasxanec boxokin ev lucum arajarkec, arden heriq e vor hargvi. Es hujsov em vor na kcaxki ev menk kkaroxanank najev evropajic meknel Yerevan 'mer'(haykakan) aviaenkerutjunov. Maxtum em dzez hajoxutjun ev anporcank apaga!
armen
Այն ,ինչին հայ հարուստի ձեռքն է կպնում,անմիջապես այլասերվում է:Դժբախտ դեպքի կապակցությամբ վերջերս հայկական նորաստեղծ ավիականպանիայի տոմս վերցրեցի-Մոսկվա- Երևան-Մոսկվա չվերթով:Հարազատիս մահվան պտճառով հարկ եղավ տոմսս Երևանում երկու օրով հետաձգել:Պարզվեց,վոր դա անհնար է,տոմսի օրվա տեղափոխումը պետ է կատարվի միայն Մոսկվայում,մինչդեռ ես Երևանում, առանց այն էլ թանկ տոմսից մեծ տւգանքներ բռնագանձելով:Ստիպված նոր տոմս գնեցի ուրիշ ավիականպանիայից:Ես այլևս այդ կանպանիայի ծայություններից չեմ օգտվի և իմ ծանոթներին, հարազատներին արդեն այդ մասին ասել եմ ,որ հեռու մնան այդ դրամաշորթների նոր ավիականպանիայից:
Sevo
Arsen Avetisyany ira ashxatoxneri 8 amsva ashxatavarcy talu poxaren ira tan krishn er sarqum, et chi arsenchik avetisyany?
Sergey
es chgitem du ov es, baych Arsen Avetisyan@ azniv marda
Arsen Avetisyan
Sevo qo sharzharithy NAKHANDZN E Tsavum em qez hamar.

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter