HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

«Արմենիա Էյրվեյզը» Երեւան-Թեհրան-Երեւան չվերթը չեղարկել է ՔԱԿ-ի խորհրդով

«Արմենիա Էյրվեյզ» ավիաընկերությունն այսօր՝ կեսգիշերն անց, հայտարարեց, որ օրվա ընթացքում կայանալիք Երեւան-Թեհրան-Երեւան չվերթը չեղարկվել է՝ անվտանգության նկատառումներից ելնելով: Հիշեցնենք, որ հայկական այս ավիաընկերությունը միակն է, որ օդային կանոնավոր կապ է ապահովում Երեւանի ու Թեհրանի միջեւ: Թռիչքները դեպի Իրան (Թեհրանի Իմամ Խոմեյնիի անվան միջազգային օդանավակայան) տեղական օպերատորն սկսել է 2019-ի հունիսի 15-ից:  

Սակայն դեպի Իրանի տարածք թռիչքների վերաբերյալ անհանգստություն է առաջացել այն բանից հետո, երբ հունվարի 8-ին Թեհրանի հարեւանությամբ խոցվեց «Ուկրաինական միջազգային ավիաուղիների» «Boeing 737-800» ինքնաթիռը՝ խլելով 176 հոգու կյանք (անձնակազմի 9 անդամ եւ 167 ուղեւոր): Ավելի ուշ Իրանը խոստովանեց, որ իր ՀՕՊ ուժերն են հրթիռով թիրախավորել մարդատար օդանավը՝ այն սխալմամբ ընկալելով որպես ամերիկյան թշնամի օբյեկտ:

Չնայած այս աղետին՝ ամսի 8-ին եւ 10-ին «Արմենիա Էյրվեյզի» ինքնաթիռը թռել է Թեհրան ու վերադարձել, այսինքն՝ կատարել է գրաֆիկով նախատեսված թռիչքները:

Նշենք, որ հայկական փոխադրողը երկուշաբթի եւ հինգշաբթի օրերին թռչում է Երեւան-Անապա-Երեւան ուղղությամբ, իսկ երեքշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ եւ կիրակի՝ Երեւան-Թեհրան-Երեւան:

Դեպի ռուսական Անապա «Արմենիա Էյրվեյզն» սկսել է չվերթներ կատարել դեկտեմբերից, սակայն դրանք սեզոնային բնույթ են կրում: Ըստ ավիաընկերության մեր աղբյուրի՝ ռուսական ուղղությամբ թռիչքները նախատեսված են մինչեւ այս տարվա մարտի վերջ, դրանց նախաձեռնողը ոչ թե «Արմենիա Էյրվեյզն» է, այլ երեւանյան ավիագործակալություններից մեկը:

Քանի որ «Արմենիան» Երեւան-Թեհրան ուղեգծի վրա միակ փոխադրողն է, իսկ մեր երկիրն էլ ավանդաբար պահանջված ուղղություն է իրանցի զբոսաշրջիկների համար, հասկանալի է, որ այս չվերթները մեծ օգուտ են բերում հայկական ընկերությանը, եւ դրանց չեղարկումը մտահոգիչ է: Մյուս կողմից՝ հասկանալի է, որ ամենակարեւորն անվտանգությունն է:

Մեր աղբյուրի տեղեկացմամբ՝ այսօրվա թռիչքների չեղարկման պատճառը եղել է ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեի բանավոր խորհուրդը՝ ձեռնպահ մնալ դեպի Իրան թռչելուց: Այսինքն՝ ՔԱԿ-ը ոչ թե արգելել է, այլ խորհուրդ է տվել: Ըստ մեր աղբյուրի՝ ՔԱԿ-ի հորդորից հետո ավիաընկերությունն էլեկտրոնային փոստի միջոցով սկսել է ծանուցումներ ուղարկել արդեն իսկ տոմս գնած ուղեւորներին չվերթների չեղարկման մասին: Հաջորդ թռիչքը դեպի Թեհրան նախատեսված է երեքշաբթի՝ հունվարի 14-ին: Մինչ այդ «Արմենիայի» ղեկավարությունը պետք է որոշում կայացնի՝ թեկուզ ժամանակավոր հրաժարվե՞լ Թեհրան մեկնելուց, թե՞, այդուհանդերձ, կատարել չվերթները:

Հիշեցնենք, որ «Արմենիա Էյրվեյզն» այժմ շահագործում է միայն մեկ օդանավ՝ 112 հոգու համար նախատեսված «BAe 146-300» (հայկական գրանցումը՝ EK-14601): Որոշ քաշքշուկներից հետո օպերատորը կարողացել է վաճառել 2018 թ. ձեռք բերած «Airbus A310-300» օդանավերից մեկը (նախկին գրանցումը՝ EK-31002): Մեր տեղեկություններով՝ գնորդն ԱՄԷ-ից է: «Airbus A310-300» տիպի մյուս ինքնաթիռը (EK-31001), որը կայանված է Թեհրանի «Մեհրաբադ» օդանավակայանում, եւ որի վրա տեխնիկական խնդիրներ էին հայտնաբերվել, մաս-մաս իրացվում է: «Airbus»-ները վաճառելով՝ «Արմենիա Էյրվեյզը» նպատակ ունի ձեռք բերել նոր օդանավ:         

Լուսանկարում՝ EK-14601-ը՝ Թեհրանի երկնքում (Dara Z./jetphotos.com)

Մեկնաբանություններ (1)

Sahakyan Silvi
Բարև Ձեզ, կզանկանայի իմանալ հետևյալը. Հայաստանից ցանկանւմ եմ թռչել Իրան. 23 կիլոգրամ ծանրոցը անվճար է, իսկ եթե ավել լինի 23 կիլօգրամից, ինչքան պետք է վճարեմ կիլօգրամի համար. եթե օրինակ 23 կօլոգրամից բացի ինց հետ կա նաև 12 կիլոգրամանոց ծանրոց.? Ուրախ կլինեմ պատասխանի համար հարգանքներով Սարգսյան Սիլվա

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter