HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

Ավստրիայի պատվո հյուպատոսի ավիաընկերությունները փոխվում են, ծրագրերը՝ մնում նույնը

2020 թ. հոկտեմբերին ստեղծված «ՆովԷյր» ավիաընկերությունը, ինչպես տեղեկանում ենք վերջինիս կայքից, ծրագրում է Հայաստանում զարգացնել ոչ միայն ներքին թռիչքները, այլեւ դուրս գալ միջազգային շուկա:

Ինչպես արդեն գրել ենք, «ՆովԷյր» ՍՊԸ-ն, որը փաստացի պատկանում է ՀՀ քաղավիացիայի գլխավոր վարչության պետի նախկին տեղակալ, Հայաստանում Ավստրիայի պատվո հյուպատոս Արամ Նովելի Մարությանին ու, ըստ էության, կրում է վերջինիս հոր անունը, հիմնադրումից օրեր անց՝ անցյալ տարվա հոկտեմբերին, ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեի կողմից ստացել է օդանավ շահագործողի վկայական (ՕՇՎ):

Նախկինում Մարությանների ընտանիքին էին պատկանում «Atlantis European Airways» եւ «Atlantis Armenian Airlines» ավիաընկերությունները, որոնք, սակայն, 2018-ին եւ 2020-ին օտարվել են այլ անձանց: Սրանցից առաջինն անցյալ տարի սնանկ է ճանաչվել ու դուրս եկել հայկական շուկայից, իսկ երկրորդը գործող ընկերություն է, բայց, ՔԱԿ-ի տվյալներով, չունի օդանավ: Մինչեւ «ՆովԷյրի» հիմնադրումը, երբ «Atlantis Armenian Airlines»-ը դեռ պատկանում էր Մարությաններին, այդ ընկերությունն էր գրանցված որպես «L-410» ինքնաթիռի (հայկական գրանցումը՝ EK-4117) շահագործող, որը նախատեսված է Երեւան-Կապան օդային երթուղին շահագործելու համար: Սակայն «Atlantis Armenian Airlines»-ի օտարումից եւ «ՆովԷյրի» ստեղծումից հետո օդանավն անցել է նորաստեղծ ընկերության հաշվեկշռին:

Չեխական արտադրության այս «L-410UVP-E20» ինքնաթիռը, որն արտադրվել է 2015-ին ու Հայաստան տեղափոխվել 2018-ի ամռանը, ձեռք է բերվել Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի կողմից: ԶՊՄԿ-ն է նաեւ Կապանի օդանավակայանի վերագործարկման ծրագիրը ֆինանսավորողը: 2019-ին գրել էինք, որ օդանավի սեփականատերը ԶՊՄԿ-ի հետ առնչություն ունեցող երեւանյան «Գլոբալ Սերվիսիս Գրուպ» ՍՊԸ-ն է, որն, ըստ ՊԵԿ-ի, զբաղվում է հանքարդյունաբերության ոլորտում օժանդակ ծառայություններ մատուցելով: Այդուհանդերձ, «ՆովԷյրի» կայքից տեղեկանում ենք, որ ներկայում ինքնաթիռի սեփականատեր է գրանցված «Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատ» բարեգործական հիմնադրամը, որը նաեւ Կապանի օդանավակայանի կոնցեսիոներ ««Սյունիք» օդանավակայան» ՍՊԸ-ի 50 տոկոսի սեփականատերն է:

Կարելի է ասել, որ Արամ Մարությանի գործընկերները՝ «Atlantis Armenian Airlines»-ի նախկին թիմը, այժմ «ՆովԷյր» ՍՊԸ-ում են: Դրա մասին է խոսում նաեւ այս երկու ընկերությունների ծրագրերի նմանությունը:

2018-ին գրել էինք, որ Ա. Մարությանը «Atlantis European Airways» ավիաընկերությունն օտարել է ու շուկա է մտնում մեկ այլ ընկերությամբ՝ «Atlantis Armenian Airlines»-ով, որը պետք է շարունակեր նախորդի գիծը՝ «codeshare» հիմունքներով Վիեննա-Երեւան-Վիեննա թռիչքների կազմակերպումը «Austrian Airlines»-ի հետ: Բացի դրանից՝ 2018-ին «Atlantis Armenian Airlines»-ը հայտարարել էր, որ «L-410»-ով Երեւանից թռիչքներ է կատարելու ոչ միայն դեպի Կապան, այլեւ Թբիլիսի, Քութայիս ու տարածաշրջանի այլ կետեր: Մյուս կողմից՝ ավիաընկերությունը նպատակ ուներ 2019-ի ամառային աերոնավիգացիոն սեզոնին «Airbus A320» տիպի օդանավով Երեւանից կանոնավոր թռիչքներ իրականացնել դեպի Վիեննա, Պրահա, Աթենք, Կիեւ, Մոսկվա, ինչպես նաեւ չարտերային թռիչքներ դեպի հունական կղզիներ:

Սեփական թռիչքների կազմակերպումն «Atlantis Armenian Airlines»-ի կողմից իրականություն չդարձավ (բացառությամբ հատուկենտ դեպքերի), բայց հիմա, ինչպես տեղեկանում ենք «ՆովԷյրի» կայքից, գրեթե նույն ծրագրերն ունի այս ընկերությունը: Ըստ այդմ՝ Մարությանի այս նոր ավիաօպերատորը նախատեսում է ոչ միայն ներհայաստանյան փոխադրումներ կատարել Երեւան-Կապան երթուղով, այլեւ 2021 թ. ամառային աերոնավիգացիոն սեզոնին «Airbus A320» ինքնաթիռներով թռիչքներ մեկնարկել Երեւանից դեպի ԵՄ եւ ԱՊՀ քաղաքներ, ինչի համար նախ պետք է նման օդանավեր ձեռք բերել: Մյուս կողմից՝ ԵՄ մեկնելը մի փոքր դժվար կլինի, քանի որ հայկական ավիաընկերություններն անցյալ տարվանից ներառված են եվրոպական «սեւ ցուցակում», ու մեր օդանավերի մուտքը ԵՄ երկինք արգելված է: Ելքը կոնկրետ ավիափոխադրողների կողմից միջազգային աուդիտ անցնելն է՝ հաստատելու համար համապատասխանությունը միջազգային չափանիշներին:

Բացի վերոնշյալից՝ «ՆովԷյրը» ցանկացողներին առաջարկելու է նաեւ չարտերային (ոչ կանոնավոր, պատվերով) թռիչքներ:

Ավիաընկերությունն ունի միջազգային կոդեր՝ NG (IATA) եւ NAI (ICAO):

Թե ինչ ապագա կունենան ընկերության ծրագրերը, ցույց կտա ժամանակը: Փաստն այն է, որ ո՛չ «Atlantis European Airways»-ը, ո՛չ «Atlantis Armenian Airlines»-ը սեփական ուղեւորափոխադրումներով աչքի չեն ընկել: Առաջինը իր «A320» տիպի օդանավերը գրեթե միշտ վարձակալությամբ տվել է արտերկրյա փոխադրողների, իսկ երկրորդը, հաշվեկշռում ունենալով «L-410» ինքնաթիռը, հազվադեպ է թռիչք իրականացրել: Երեւան-Կապան օդային երթուղին էլ դեռ սպասում է իր առաջին ուղեւորներին: 

Առաջին լուսանկարում՝ Արամ Մարությանը

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter