HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

Սնանկացած ավիաընկերությունների գործերով դատավորներն ու կառավարիչները փոխվում են, իսկ վարույթները ձգվում են տարիներով

Սնանկացած հայկական ավիաընկերություններից «Արմավիայի», «Էյր Արմենիայի» ու «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզի» գործերը դատարաններում ձգվում են տարիներով: Այդ ընթացքում փոխվում են դատավորներն ու սնանկության գործերով կառավարիչները, սակայն ընկերությունների լուծարման վարույթները դեռեւս մնում են անավարտ:

Հիշեցնենք, որ 2020-ին ի վերջո ավարտվեց նախկին ազգային ավիափոխադրող «Հայկական ավիուղիներ» պետական ընկերության սնանկության գործը (որեւէ կապ չունի նույն անունով ներկայում գործող մասնավոր ավիաընկերության հետ): Այդ գործը մեկնարկել էր դեռ 2003-ին, իսկ 2004-ի մարտին ավիաընկերությունը սնանկ էր ճանաչվել, նույն տարվա նոյեմբերին էլ սկսվել էր «ՀԱՈւ»-ի լուծարման վարույթը, ինչը նշանակում էր, որ նրա գույքը պետք է օտարվեր, իսկ գոյացած միջոցներով մարվեին կուտակված պարտքերը: Բայց սնանկության գործը դատարանում ձգվեց ոչ ավել, ոչ պակաս 17 տարի, եւ միայն 2020 թ. դեկտեմբերին հայտարարվեց դրա ավարտի ու «ՀԱՈւ»-ի լուծարման մասին:

«ՀԱՈւ»-ի դատական այս ոդիսականի ընթացքում 4 դատավոր է փոխվել, ինչպես նաեւ սնանկության գործով 2 կառավարիչ:   

Հիմա նույն ընթացքում են նախկին ազգային ավիափոխադրող «Արմավիան», ինչպես նաեւ «Էյր Արմենիա» եւ «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ» ավիաընկերությունները:

«Արմավիայի» սնանկության գործը դատարանում մեկնարկել է 2014-ի սեպտեմբերին, հոկտեմբերին ընկերությունը սնանկ է հայտարարվել, իսկ 2015-ի ապրիլից նախկին ավիափոխադրողը գտնվում է լուծարման վարույթում: Սա վերը նշվածներից միակ ավիաընկերությունն է, որի գործը սկզբից մինչ օրս քննում է նույն դատավորը՝ Լիլիթ Կատվալյանը: 2014-2021 թթ. «Արմավիայի» սնանկության գործի կառավարիչը եղել է Կարեն Ասատրյանը, որի որակավորումը դադարեցվել է 2021-ին: 2021 թ. դատարանը նոր կառավարիչ է նշանակել Արտաշես Փարսադանյանին: «Արմավիայի» գույքի աճուրդի մասին վերջին հայտարարությունը նախկին կառավարիչ Կ. Ասատրյանն արել էր 2018-ի հոկտեմբերին: Օտարվող լոտը օդանավ էր, որն իրացվել է այդ տարվա նոյեմբերին: Այսինքն՝ «Արմավիայի» գործով աճուրդի հանված բոլոր լոտերն իրացվել են դեռ 5 տարի առաջ, սակայն մինչ օրս դատական քննությունը չի ավարտվել:  

«Էյր Արմենիայի» սնանկության գործն էլ սկսվել է 2015-ի հուլիսին, նույն տարվա նոյեմբերին այն սնանկ է ճանաչվել, իսկ 2016-ի հուլիսից ընկերությունը գտնվում է լուծարման վարույթում: 2015-2019 թթ. սնանկության գործով դատավորը եղել է Կարինե Պետրոսյանը, որին փոխարինել է Արսեն Բաբայանը (քանի որ գործը հանձնվել է նոր ձեւավորված ՀՀ սնանկության դատարան, իսկ Պետրոսյանը չի նշանակվել սնանկության գործերով դատավոր, գործը փոխանցվել է Ա. Բաբայանին): 2015-2021 թթ. կառավարիչը Կարեն Ասատրյանն էր, որի որակավորումը, ինչպես ասվեց, դադարեցվել է: 2021-ին սնանկության գործով նոր կառավարիչ է նշանակվել Արամայիս Իսպիրյանը: «Էյր Արմենիայի» գույքի աճուրդի մասին վերջին հայտարարությունը Կ. Ասատրյանն արել է 2020-ի օգոստոսին: Ըստ այդմ՝ նույն տարվա սեպտեմբերին աճուրդի էին հանվել գրանիտե սալիկներ (մեկնարկային գինը՝ 155 հազ. դրամ): Մինչ օրս «Էյր Արմենիայի» սնանկության գործը եւս չի ավարտվել:

«Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզի» սնանկության գործն էլ դատարան է մտել 2020-ի օգոստոսին: Նույն տարվա սեպտեմբերին ընկերությունը սնանկ է հայտարարվել: 2021-ի մարտից «Ատլանտիսը» գտնվում է լուծարման վարույթում: 2020-2023 թթ. այս գործով դատավորը եղել է Սամվել Թադեւոսյանը, որին տակավին վերջերս՝ սեպտեմբերին, փոխարինել է Լիանա Հարությունյանը, քանի որ Թադեւոսյանի՝ որպես դատավորի լիազորությունները դադարեցվել են հրաժարական տալու պատճառով: «Ատլանտիսի» սնանկության գործով կառավարիչը 2020-ից մինչ օրս Հովհաննես Եղյանն է: Սնանկության աճուրդով օտարվող գույքի մասին վերջին հայտարարությունը Եղյանն արել է 2022-ի փետրվարին: Վերջին լոտերը երկուսն էին՝ անշարժ գույք (մեկնարկային գինը՝ 90 մլն դրամ) եւ հաշվապահական ծրագիր (մեկնարկային գինը՝ 36 հազ. դրամ), որոնք, ըստ էության, իրացվել են նույն տարվա մարտին: Այսպիսով՝ վերջին աճուրդից անցել է մեկուկես տարի, սակայն «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզի» սնանկության գործը եւս դեռ քննության փուլում է: 

Տես նաեւ՝ 

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter